Fotosug, Miley och klappar




Sitter och har ett sånt fotosug så det finns inte! Saknar att vakna upp tidigt och springa ut med morgonfrilla, pyamas, skor (brukar råka bli vänster på höger fot och höger på vänster, haha), stor tröja och fota massa fint som sen redigeras när jag kommer in medan jag dricker te och värmer mig i en filt.
Men det lär förmodligen inte bli i morgon då det är annat som måste fixas då på morgonen. Men kanske på tisdag!

Detta hade ju då inget med bilderna ovan att göra, haha! Men ja.. det är då vad jag sysslar med nu, ett porträtt av Miley Cyrus. Måste sätta igång med julklapps-teckningar och målningar och foton och annat också! Snart dags ju! Fy vad fort det går! Men det gör inte så mycket för jag älskar att fixa med julklappar!

 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?